Mer förändringar........

Visst är den fin.......fattigmanssilver från Indiska,med plats för ett värmeljus.....och ordentlig tyngd var det på den......den känns riktigt gedigen....
Och så den här....helt underbar....enligt mig......den kommer att pryda sin plats.......när jag nu finner en bra sådan.......
För just i dag känns det lite kaotiskt.......efter en del funderande så bestämde jag mig för att måla vårat frukost/bar bord.......och jag använder en lackfärg som tar ca:24 timmar att torka....
Och aldrig har väl hundar och katt cirkulerat runt detta område så intensivt som just i dag........det slutar med att Lotta skrämmer upp Leo på mitt nylackade bord........och han känner ju hur han klibbar fast......ha ha ha vilken syyn........han såg verkligen förundrat på sina tassar........och så jag då!!!
Gapandes och svärandes svettig och gaaaalen.......ha ha Leo kutade upp på övervåningen och hundarna tittade med stora ögon på mig, som om jag var från en annan planet.
Dom måste ju undra varför matte helt plötsligt beter sig som en idiot........när dom ju bara är som "vanligt".
Det hela slutade iallafall bra......det gick att fixa.
Kram alla fina och ha en skön Fredag..;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå