Brrrrrrr……..uuuhhh

IMG_0896

Hallå! & fy attan så kallt det var då vi sparkade till jobbet jag & Jullan, nu sitter vi & kollar in “Real housewieves of Beverly Hills” & vilka liv dom lever dom där “fruarna” med KalleAnkaläppar & vaxfaces……nu lät jag ju nästan lite bitter!

Jamen dom är ju så förb….at perfekta så jag tror att jag nog blir en gnutta avundsjuk

Men i min verklighet är det eliminering av värk som gäller, så idag har jag varit på Hälsokost butiken & införskaffat mig en “vetekudde” fast min innehåller visst körsbärskärnor tror jag det var ,men oh my God vad skönt det är,den är gjord som en krage som täcker axlarna & nacken & det är ju där mitt “problemområde” är………..tack goa Maggan för tipset :)

IMG_0897

Frost i håret & halsduken uppdragen över huvudet, sen drogs även luvan på, ja alltså jag tog ju bara mitt pannband, var inte beredd på kylan, men friskt var det & rosig blev jag om kinderna, men alltså är jag inte VÄLDIGT färgglad då jag drar genom byn ha ha schnygg?? ………….näh.

Reflexväst cerice halstub………..jah ,men so what…….jag bjuder på det.

Hörrni Kram

Kommentarer

Comsi comsa sa…
Då har du haft rejält kallt idag. Här har det varit 5 minus och då känns det kallt här. Ankläpparna tittar jag också på, hi hi.... ♥
kicki sa…
Kaisa !
Härligt med -5 jag hade 19 då jag for hemifrån......ja dom där anktrutarna är då inget att avundas ha ha ♥
Anonym sa…
Söt i alla väder det är du!!Blir nästan lite avis haha...Bra att du fick tag på "vetekudden" den gör så gott!

Inte att dom hört av sig från EiW heller, tänk efter mitt eminenta mejl så väljer dom att dissa mig!!!
Ha det bäst på jobbet så ses vi så fort vi kan///kramar Maggan
kicki sa…
Maggisen!!!
Tack gullis,& vetekudden är GULD :)
Men att dom inte har hört av sig .....så jä...a dåligt & inte har dom ringt upp mig heller,men vi får väl ge dom en dag till då...Och så kanske vi kan styra upp nå i helgen....
Kraaam
Lingonberrie sa…
Du är ju jättesöt!

Ett annat tips är en elfilt som man kan ligga på och gosa. Riktigt skön det också..

Kramar och trevlig kväll,
L
kicki sa…
Lingon!
Tack & alla goda råd är guld värda.
Kram
Jag hatar kyla och vinter. Och ändå är jag van både vinter och kylan. Detta får man gå igenom varje vintersäsong. Inbiten Västerbottning som jag är... Hihihi...
Kul att du tittade in i mitt blogghem!

Kram. Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå