Om att sova…..

_DSC0114

Just nu ligger nog Jullan & sover hos “morfar” ,han brukar “låna” henne ibland då mamma åker till gammel mormor & morfar……………….,vart det tjorvigt?

Jo jag märkte det :)

Och Kommandoran hon ligger mellan mig & husse i sängen & klockan är efter midnatt & hon  har fullt upp med att slicka mig på armen, no kidding hon håller på i minst en halvtimme om ingen stoppar henne………..vilken muskelstyrka i den tungan ,man skulle ju vara helt förlamad, och att hon luktar soptipp ur munnen gör ju det hela till en ännu större uppoffring ,ja alltså från mig,men hon vill ju så innerligt visa sin tacksamhet då hon får ligga här uppe i sovrummet med oss lilla hjärtat.

Annars ligger hon & Julia i sin “säng” nere i hallen…….det blir som så crowded i sängen annars om vi ska vara fyra stycken, fem med Leo(katten)

_DSC0003-2

Och sängen där nere är inte fy skam med både täcke & kudde & fönster ända ner till golvlisten….:)

God natt fina pappa & Jullan (jag vet ju att du läser)

Och kram till dig som tittar in :)

Kommentarer

Doktor Glas sa…
vad mysigt dom har det! det där med att tvätta armar, haha, det känner jag igen ;)
kicki sa…
Ja dom är ju så kärleksfulla ha ha
Lena sa…
Jag tror inte heller dom mår dåligt i dom där mjuka sköna sängarna!! & med fönster utsikt desutom!! ;)
Våra sussar dock med oss, tätt tätt♥
Petrus är åxå en liten "komandor" ;) men vi tränar på att få honom att släppa alla "plikter" som han tror att han måste sköta ;) fniss...
Härligt att hundarna får lite egen tid ibland, & inte minst bli bortsämd vid "moffa! :))
Kram på er!♥ /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå