En älskad Walla

IMG_0872

Gör ett tappert försök att visa er en av mina älskade Wallor ,iklädd Foppatofflor & långkalsonger, den här var alltså för liten ,men jag kunde inte förmå mig att skicka tillbaka den…..IMG_0873

Det ska egentligen vara knappar på ryggen ,men jag gjorde så här istället……….vad gör man inte då det uppstår en blixtförälskelse, man kan ju inte bara ta farväl ,jag är nöjd med min lösning……..men tyvärr måste jag säga så är Ewa i Wallas kläder väldigt ojämna i storlekarna ,det här är en L & ibland är L riktigt stora…….

IMG_0874

Spetsar ,mycket tyg & tyll

IMG_0875

Och jag ÄLSKAR (har varit galen i kläder sen jag började kunna byta själv) Ha ha :)

Kommentarer

Doktor Glas sa…
den är underbar. du är en liten designer, alltså ;)
kicki sa…
japp så är det :)
Mary sa…
Sv; Tack tack, men visst är det ett bra komplement till blockljus! Älskar också ljus, kan inte ha för många! Så lite så..det är bara så roligt!

Vad fin du är i din walla! :)
Underbar är den! Och ja, visst är de lite ojämna i storlekarna. Man ska helst inte ha så mycket tuttar :)
Mary sa…
sv; Ja, det får man onekligen! Ojoj, hoppas du mår bättre nu.. Ja, de där känslorna är nära varandra efter en upplevelse som detta..det är helt klart! All omtanke och värme till dig, jag hoppas verkligen att du har mindre ångest och bara tacksamheten kvar.Massa kramar!!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå