Ett perfekt avslut på dagen……..

_DSC0017

_DSC0005

Hos “mimmi” & Tobbe eller mormor & morfar som en del barn skulle säga FÅR man hoppa i sängen….min stora lilla Isak ,vi har lagat PitePalt i dag och HAN HAR ÄTIT….. vi snackar hemlagad potatispalt med rimmat sidfläsk,smör och lingonsylt……ungen tröck TVÅ rejäla paltar…….själv var jag lämpligt mätt efter EN.Men det är så tacksamt att laga mat åt hungriga gäster ,Josef & Sara kom också :) till Isaks stora förtjusning……& nu ligger vi (jag ,T,& Isak) i sängen & tittar på Dr:NUGGETS (Snuggles) & BumbiBjörnarna tills vi somnar :)

KRAAAM

Kommentarer

Lena sa…
Åååå så härligt!! klart hjärtat ska få hoppa i sängen!! :)))
Palt koma har jag hört talasom ;), men alldrig smakat Palt!
Kram kram!♥ /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå