Spelkväll

IMG_0798 _DSC0117-1

Vi har haft en sån där underbar kväll som man lägger i sin minnes påse med guldkorn,bästa vännerna kom och vi har skrattat, eller jag iallafall så jag nästan har gråtit……det börja med fika & surr ,sen kom vi på att T skulle lära oss att spela poker på det DÄR sättet som dom riktiga spelarna gör & han tyckte vi var “svårlästa” (tror jag det då man inte fattar ett smack) men kul hade vi & emellanåt väldans fokuserat & allvarligt._DSC0128-1

Full fokus & det var den här coola  Maggan som kammade hem alla dalerna……_DSC0120-1

tätt följd av den här schnyggingen som kom tvåa & JUMBO PLATSEN den knep ju jag då…..

Sen fortsatte vi på spelbanan med “med andra ord” & som vi har skrattat & gapat & skrikit & gestikulerat sen dök Frida & hennes goa sambo T  också upp & naturligt vis sopade dom ju banan med oss & kammade hem mest poletter.

Nu ska jag sova God natt vänner

Kommentarer

Anonym sa…
Trevligt hade vi! Men Kicki du måste snarast uppsöka en optiker,,,du vet varför:)) Öhhh Maggan får jag sätta in en jättefin bild på dig? Hahaha verkligen fin......./Sjöbergs matte

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå