Fredags Myskväll :)

PokerFejs…….hmmm…….nä skulle inte tro det, här är en bild på en toka som ALLTID blir sist eller först ut…..JUMBO ,LOOSER,japp så äre :)IMG_0841 IMG_0838

IMG_0842

I kväll har vi hängt men T & M det gulligaste,mysigaste,roligaste paret i den här kommunen,& i kväll blev det lite poker igen & gofika ,& Ewa i Walla drömmande på nätet,(jag tror min söta väninna har blivit fast i Walla träsket hon med), & en massa skratt , & prat & gestikulerande & nästa gång ska vi visst prova oss på singstar ha ha ha ha ,det är ju nästan så jag skulle behöva filma det spektaklet så att alla ni också skulle få vara med och skratta riktigt gott åt oss medelålders tonåringar (man vart som det på nytt då barnen flyttat hemifrån & man plötsligt inte har nån tid att passa ,eller nåt ansvar som måste tas över någon annan än sig själv) okej då min man kanske inte är medelålders än ,jag är liiite osäker på vart gränsen går………..men jag tror att han har några år kvar, anyway……….man stänger alltid dörren efter sig med ett leende på läpparna då man har varit med dom här underbara människorna…

IMG_0835

Godnatt från en trött förlorare i spel men en vinnare i så mycket annat

Kärlek till er

Kommentarer

Lena sa…
Skrattar så jag viker mej dubbel! nu har du myntat ett nytt talesätt!!!
-ser jag för "mätt" ut i den här??
ha ha ha ha ha.... ;)
Gösses, här har storlekarna bara gått upp & upp! men nu ska dom ner!!! för jag vill inte se för "mätt" ut i allt längre ha ha ha.. ;)
Kram kram!♥ /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå