Lite fix är bra för sinnet :)

_DSC0003-004

Det fanns inte så mycket som en endaste liten valp i Lottas mage ,så lite ledsna har vi varit idag……..så då vi kom hem från Veterinären så gjorde jag ett litet ryck & piffade till det lite här hemma ……_DSC0005-004

En extra fönsterbräda blev det att montera upp & måla & jag är nöjd med resultatet ……..har ju en förmåga att samla ALLT på bänken annars & vi har lite dåligt med skåp i vårat kök…….._DSC0009-002

En annan liten hylla skruvades också upp, där jag har mina kokböcker ,som annars har legat på en av köks stolarna…..hyllan är en gammal sockerlåda :)

_DSC0012-002

Och så lite vårpiffning på matbordet med min mässings skål……

_DSC0016-001

Och i hallen med min mässings hink & ett olivträd….Och vad lilla Lotta anbelangar ……..så gör vi ett nytt försök till hösten :)

Kram alla fina & tack för erat underbara stöd & pepp på facebook……..KÄÄÄÄRLEK!!!!!

Kommentarer

Du är duktig på att "piffa upp" Kreativ ända ut i fingertopparna ☺ Kram ♥♥♥
kicki sa…
tack snälla ♥
Doktor Glas sa…
Så himla fint du har :)
Och hösten och parning låter som en god idé.

Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå