Lotta…….This is BIG

2012-03-020

Känner att jag inte längre kan vara tyst om detta……Lotta är parad!!!!!!!! ,men vi vet inte ännu om hon är dräktig ,våran fina lilla tjej & grejjen är ju den att jag har definitivt INGEN erfarenhet av sånt här ,jag är ju bara en skogsmullehundmänniska ,så nu är det nervös väntan……men om hon har blivit med vuppisar så kommer dom att födas den 29:e denna månad…..så snälla alla håll tummarna för att det ska bli småLottor här & framförallt att allt ska gå bra……Jag är ju så fruktansvärt rädd om min lilla tös.

Nu har jag stöd av “proffsiga” människor i min omgivning ,tack&lov!! Så det känns tryggt & Lotta kommer från friska & självförlösande förfäder/mödrar…….whiiie alltså detta är så spännande & fatta vilka gulliga bilder ni kommer att få se!!!!

_DSC0090-001

Lilla prinsessan :)

Och nu önskar jag oss en fin dag

Kram alla fina

Kommentarer

Malla sa…
men spännande! stort lycka till :)
Nä men vad roligt att ni mot all förmodan får "bebisar" i huset.☺ Valpar är ju så sööööta !

Kram ♥♥♥
Lingonberrie sa…
Superspännande!

kramar
Hoppas det kommer mini Lottor snart!! :) Kram.
Geddfish ♥ sa…
Det blir ju jättekul, om det är som du förmodar!
Jättekramar tills vi skrivs igen nån gång! <3
kicki sa…
Åh TACK för alla lyckönskningar känns nästan som att det är JAG som är gravid ju.....
:)
Doktor Glas sa…
nämen gud lilla snufflan!! hoppas innerligt att det är valpar i magen på henne :) guuuud så söta dom kommer bli.
håller alla fingrar och tår! Kram!
Oj, vad spännande! Lycka tilll!!!
Kram Malin
Lena sa…
Åååååååå så spännande!! Klart vi håller alla tummar, tassar & tår!!!! :)))
Tänk små "komandoror & komandörer!! ha ha.. ;)
Blev det samma "pappa" igen??
Kram kram!♥ /Lena
kicki sa…
Ja det är jättespännande & det jag tänker mest på är att allt ska gå bra med lilla gumman & ja det är samma fina hane som det var tänkt förra gången ♥
Tack för era fina kommentarer & Lotta känner erat stöd ♥
Kram
Hej!
Vad kul med valpar.
Är det Natachas Cox som är pappan ? : )

Lycka till :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå