En Blogg om oss...lite fyrbenta vänner....
lite om livet som det är idag
Mmmmmjaaaaa…….
Hämta länk
Facebook
X
Pinterest
E-post
Andra appar
-
I dag ska vi åka till dom här små trollen och ha det mysigt med lilla familjen…….fatta att dom ska få GLASÖGON …………hur gulliga kommer dom inte att bli dåååå då??
Kommentarer