Vansinne eller klarsinne……

_DSC0013

Å i dag har jag varit duktig och målat om vårat rumsbord, som jag i och för sig tyckte var snyggt som det var……men trots att det inte var nåt billigt bord så var kvalitet inte nåt jag fick med i priset….nix ,det blev matt & repigt & det tom. lossnade små flagor av färg & då har vi INTE direkt dansat på bordet om vi säger så……nej då.

Vi har till och med använt sånadär små underlägg för kaffemuggarna &under stora silverbrickan har jag sattit möbeltassar…….VA!!   Möbeltassar under brickan………….för att jag var så rädd om vårat fina bord………

Nåja nog om det…….för nu ser det ut så HÄR

_DSC0010-003

Vad tycks???

Matbordet fick sig en omgång det med…..

_DSC0004-005

Plus en del andra saker som jag tyckte skulle passa bättre i vitt, eller sånt som behövde fräschas upp lite bara :)

Och jag älskar när jag blir på det DÄR humöret & far fram med penseln som en vanvetting & har lite damp ni vet…………….. & mannen han har suttit nervöst och kollat och mumlat nånting om att jag ALLTID blir “pådetdärviset” när jag börjar måla…och vet ni vad ??

Jag har just bara börjat, för oj vad peppad jag är ,här ska fräschas upp & fixas & vårgörasfint…

Kram fina du :)

Kommentarer

Lena sa…
Skicka lite energi TACK!! ;)
Jag vill åxå göra om, men det händer inget lixom! fniss...
I morrn har vi Prinsess kalas!! med Prinsess tårta såklart!! tårt ätningsbilder kommer på bloggen! :))
Kram & sov så gott!♥ /Lena
Barbro sa…
...Ja det blir så fint med lite ny färg...Satte ni en glasskiva över rumsbordet???önskar att du kommer hem till oss ..och hjälper mig med färg...vitt så klart!!! många av våra furu möbler borde få färg eller hur???Du känner till möblemanget i Matrummet..kram kram..
kicki sa…
Jag skickar Lena även om jag får lägga mig & vila emellanåt ♥
Det TAR tid .....men vad gör det ♥
Fint blir det ju.
Kram
kicki sa…
Nej ingen glas skiva mamma ♥
Så klart jag kan komma & peka med hela handen ha ha ♥
Det behöver inta alls vara så svårt och omständigt ♥
Kram
Det blev mycket bättre! Fint <3
Anonym sa…
skitsnyggt blev bordet/ annis

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå