Oooh what a day……

_DSC0021-002

Vilken dag vi hade igår jag & Julia……först var vi på jobbet ,sen gick vi ut i det underbara vädret & då stötte vi på lite av varje…..

_DSC0023-002

Jullan & den lille såg på varann i samförstånd……ja alltså ÖRONEN…..

_DSC0036

Hmmm Jullan tittade noga & konstaterade att det ÄR snyggt…..

_DSC0044

sen mötte vi den här killen, som Jullan tyckte verkade lite lömsk med den luggen……

_DSC0047

Vi fortsatte in i kyrkbyn…den charmigaste :)

_DSC0049

Vi satte oss på en liten trappa & vilade en stund……

_DSC0065-001

Och sen träffade vi en 10 månader gammal HowavartKille som heter Chicago & HAN hade motor om vi säger så…..

_DSC0082

_DSC0086

Och dom roligaste öronen…..

_DSC0090

Lite eftertanke mellan rycken….man är ju ändå en dam!!

_DSC0092

Men duuu ,dra in tungan……jag veeet att jag är ganska så fin…….

_DSC0106

Jamen ok då kom igen grabben…….

_DSC0108

_DSC0111

Ohh så skönt att det finns snö kvar……..

_DSC0113

Alltså matte! ……..Han ger sig aldrig ,han vill inte vila en stund…….men kanske om jag…..

_DSC0115

testar min mest skrämmande pose……..

_DSC0133

Nähä inte det heller……Matte kan vi gå hem nu????

_DSC0139

Åååh ….chilla i soffan & se på TV ….deeet är härligt efter en mycket händelserik dag……& lilla Kommandoran hon hade varit hos bästa Mormor & Morfar under dagen & uppskattar även hon “soffhäng”

Kram alla gullevänner :)

Kommentarer

Barbro sa…
Ja i går var det en fin dag...söta bilder på djuren..lördagskramar från mig...och tack för kaffet!!
Geddfish ♥ sa…
Nämen, Gu´ såna snygga bilder och vilket talande bildspel, om man så säger, jättehäftigt! Tummen upp!
Jag tror jag kommer på kaffe till dig, är så skittråkigt att sitta ensam här en lördagkväll.... bä.

Kram♥
Comsi comsa sa…
Wow vilka bilder, fina färger och fin skärpa. Vad fotar du med för kamera? Vad är Rumle? KvällsKram ♥♥♥
kicki sa…
Tack själva föt att ni alltid ställer upp då vi behöver "dagis"
Lilla mamma ♥
kicki sa…
Gerd....ja tänk så mysigt det skulle vara ,kom på kaffe vetja ♥
Kram
kicki sa…
Kaisa!!
Tackar ödmjukast för komplimangen ang.mina bilder ....jag har en Nikon D500 som jag älskar att titta på världen med,för då kan jag dela med mig av allt det vackra jag ser ♥
Och Rumble är ett ord spel som du kan ladda ner till din Iphone ,precis som wordfeud ♥
Kram
Lingonberrie sa…
Så härliga bilder!!
Kramar och ha en fin dag,
L

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå