Målarsuget börjar vakna ♥

Jan-013

Nu börjar jag känna en liiiten liten gnutta lust till att börja måla igen…..tänk att det kan gå så länge mellan “rycken”.

Jag älskar att måla med starka klara färger & det tenderar att bli lite “flummiga ,andliga” motiv……det är väl kanske lite så som jag är :)

Olja är härligt att jobba med för man kan liksom flytta om färgen länge och “dra ut den”…..akrylen är snabbare, det gäller att ha en plan då den ju torkar så mycket snabbare…….mmmm härligt ♥

tror jag ska börja måla "frallor" mmjo
Kram

Kommentarer

Du är ju en riktigt konstnär. Mycket vackert! ☺ Har du aldrig provat / funderat på att ställa ut dina tavlor?
Glad Påsk på dig , vovvarna å de dina. Kram ♥♥♥
kicki sa…
Tack söta du.
Ja jag har ställt ut vid ett par tillfällen & faktiskt sålt alltihop ;)
Så det kanske blir nån fler utställning.....men man är ju alltid själv sin hårdaste domare.
Kram
Anonym sa…
Härlig blogg, sköna bilder, underbart måleri, roligt skrivet. Jag hänger kvar här :)
kicki sa…
Så trevligt du är hjärtligt välkommen
Underbart härligt med mycket färg!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå