StinkBomb

_DSC0012

Jaha då skulle man stora sig & köpa nå exklusiva ostar så här på Skärtorsdags kvällen…..kommer hem nöjd över mig själv & mina ostar, öppnar förpackningen……och känner mig lite extra ordinär…………doften som sprider sig skulle jag likna vid en övermogen sop påse, fy faaan vilken stank & då ska ni veta att jag gillar surströmming……

Image

Näää Danska delikatessostar var inte vår “cup of Tea” Tacka vettja Svenska pålitliga ostar……men Jullan glufsade girigt i sig en rejäl bit,liksom Lotta, dom har tydligen fattat grejjen & som tack för det så kom Julia och rapade en stinkande ostrap rätt i fejset på mig, då jag satt i “hennes” fotölj och såg på TV….ja alltid lär man sig nåt på sina misstag , undrar om man kan göra nån god sås eller nåt med den stinkande dyrgripen som ligger väl inpackad i kylskåpet……..förslag mottages tacksamt, eller kanske jag ska skicka den till någon av er gullisar……..någon som är sugen….:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå