Liten bekännelse……

_DSC0303

Vet ni att Paris var HELT magiskt & att vi båda blev helt förälskade & att vi längtar dit varje dag…..det känns verkligen som att det är sååå otroligt mycket kvar att uppleva av denna underbara stad…..så dit SKA vi åka igen :)

_DSC0309

Men först har vi en hel sommar att uppleva på motorcykel…….ja nu har man ju som fått lite försmak av DET ljuva livet & snart ska jag ut & köra alldeles själv på min egen cykel……liiite skräckslagen ÄR jag, men den är inte riktigt klar än………fotreglagen måste flyttas bakåt så jag når dom……

_DSC0700-001

Och så kan jag ju inte hålla mig från att berätta att till vintern kommer jag att hoppa på alkohol/drog terapeut utbildningen……för nu då jag har fått jobba lite med en eftervårdsgrupp ,så veeet jag att det är det här jag vill göra då jag blir stor……..

Puss&Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Inget av det du skriver är fel...och den utbildningen som du nämner är du verkligen klippt och skuren till....passar dig utmärkt!!Kram och en trevlig valborg till er.
kicki sa…
Tack detsamma ,& grattis på eran 51!!!!!åriga förlovningsdag.
Kram
Gud vad spännande saker som väntar framöver för dig/er. ☺
Önskar dig å de dina en trevlig valborgsmässoafton ♥♥♥
Doktor Glas sa…
Åh, du kommer bli en underbar terapeut! :)
Kram!
Lena sa…
Va kul att läsa igen! låter galet spännande!! :))
Men hallå, ni kör motorcyckel som bara den! & här hos oss ser man knappt någon ännu ;) för kallt ha ha.. & ni där i norr åker & åker redan! Tuffa Norrlänningar! ha ha.. ;)
Utan dina andetag spelar jag ibland för min gubbe♥ så otroligt vacker♥
Kram fina!♥ /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå