AA

I går kväll var jag och Julia ute på en sparktur....och jä...ar vad hon drog emellanåt,det är nästan tråkigt att snön försvinner nu....eller om jag fick bestämma så skulle den få försvinna helt bara över en natt,så att man kan börja åka rollerblades.....jooo jag ska köpa mej ett par såna ,så jag kan fara runt byn som Cesar Millan.....jo jag ska det!!!!!Men jag måste nog köpa mig en full skyddsmundering också.Men vilket fantastiskt fenomen det är det där med norrsken....himlen bjöd på ett fantastiskt skådespel,tyvärr så hade jag inte kameran med mig ,så bilden är lånad från nätet...men det är Piteälven på fotot.
Det var en känsla av lite skräckblandad förtjusning,det kändes så öde & ensamt i mörkret med det enorma skådespelet på himlen.....liten.... är namet på känslan.
Så dagen idag....har varit en bra dag,jag har "hängt" med Josef på förmiddan,och vilken känsla det är att vara med en människa ,som bara flödar av positiv energi....och det bästa av allt ,det är att vi känner samma båda två SANN GLÄDJE & KÄRLEK.
Dagen har jag avslutat med ett möte där jag har tankat ytterligare "måbra" & kärlek....

Kommentarer

Jag har aldrig upplevt norrsken live, det måste jag göra någon dag. Verkar så otroligt.
Sussie sa…
Jag såg oxå norrskenet när jag tog ut Buddha på kvällspinkningen :)
Jag stod och imponerades en stund och sen tyckte jag synd om alla sörlänningar som missar ett sånt naturfenomen..
Du kommer va grym på rollerblades och Julia och du kommer svischa förbi i byn som värsta proffsen det är jag säker på!
Kramar!
kicki sa…
Ja Emma det är väldigt mäktigt och märkligt på samma gång,så jag hoppas att du får vara med om det en vacker natt.
kicki sa…
Tack söta Sussie,för att du har tro på mig ha ha....& tack för en mysig stund i dag.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå