Födelsedagskalas

Älskade älskade barnbarnet......åh vad vi älskar varandra...Och fina Dennis firades.....
Min lilla Sandra har en så fin familj....och lyckan strålar om dom...och kärleken känns i luften man ser den i blickar & leenden...
Vi bestämde oss för att ge Dennis två snygga T-shirts,för att bebisarna spyr HELA tiden.....japp jag fick mig en släng av den sleven.....ha ha ....men vad gör det,dom är ju så ljuvliga...
Har börjat skratta,och söka ögonkontakt...och bli som små människor.....
Och Lotta hon mår då bara bra och jag kollar in henne varje dag om jag ska kunna se nån tillstymmelse till graviditet ....men näh.....jag ser inget.
Meeen hoppet är det sista som överger mig....så håll tummarna alla..
Kram

Kommentarer

nina sa…
Ja det är en fin och supertrevlig familj. Men jag är också glad att jag har fått träffa dig och din man, ett härligt par. Du är en riktigt mysig prson. Har naturligtvis varit hos Sandra och de tre grabbarna idag. Dennis var på jobbet. Mycket roligt och svårt att slita sig därifrån. Olivia har skaffat sig en blogg om du vill titta;www.trummtjejen.blogspot.com
Ha en skön kväll(natt:)ha ha)och en bra torsdag.
Vilken vacker familj! Och jag håller tummarna såååå mycket för att hon ska vara preggo, din Lotta.
kicki sa…
Så fin blogg Olivia har fixat....jag och Tobbe pratade på vägen hem & konstaterade att Dennis har en helt underbar familj /släkt.....så mycket kärlek.
Kram
Barbro sa…
Jag viste inte att Dennis firat sin födelsedag...grattar honom genom dig, du talar nog oftare med honom än jag. . bättre sent än inte alls.Tvillingarna frodas..roligt när de börjar följa med blicken och le.Hälsa den söta familjen.När får vi veta om Lotta är gravid?

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå