Lill schnyggot....

Mmmm jo jag tror hon är "preggo",min prinsessa,jag tror det..Guess what!!
Jullan & jag har varit ute på en stavgång,det är andra gången i mitt liv som det händer,och trots mina 47år så tycker jag att det ser sååå töntigt ut(omogen eller)att GÅ!!! med stavar....men jag har tagit ett beslut,så nu "joggar" jag på stället då Julia vill stanna & nosa ,och så går jag med stavar och har Jullan i bältet med stretchande koppel....sen har jag mentala skygglappar,och har bestämt mig för att ignorera alla som ser mig ute i mitt esse......ha ha....
Kram

Kommentarer

Sussie sa…
MÄH! Jag tycker ni hade skön stajl ju!
Lena sa…
Jag har åxå vägrat gå med stavar fniss.. ;)
men ok! bara för dej då!...
-Du är skitsnygg när du pinar på med hund & stavarna, & särskilt när du *trampar* på stället! fniss fniss.. :)
Jag vill åxå gå ner några trivsel kg! :) vet bara inte är jag ska börja! ghaaa... ;)
Kram!♥ /Lena
Doktor Glas sa…
kör hårt med dina stavar! Jag diggar dom :-)
Ha ha ha det är bra. Man måste komma över den mentala spärren :)
Anonym sa…
Hahahaha! Stavar, resårband och jogging på stället!! hahahaaaaa
Anonym sa…
..men förstår du att jag blir anonym hela tiden, det är norrifrån iaf, så får du klura.. och jag skrattar vidare hahahaaa...
kicki sa…
ha ha ha ha ha ja nu jävlar ska fläsket få spö......

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå