Greve Draculas dress..

Lilla prinsessan har fått en ny jättefin jacka nu till våren....Men blev hon glad???
Ja det är frågan...hon gjorde iallafall ALLT som stod i hennes makt för att få av sig den,vilket hon ioförsig gör vad jag än sätter på henne för kläder....
Hon kämpade tappert med ett stort leende i ansiktet....
"Matte va f..n....jag ser ju ut som Grefve Dracula"....Ja det gör du min stjärna....
Efter en stund gillas läget.....Men att hitta en solfläck inomhus DET är ändå det ljuvligaste än så länge......snuttan hon ÄLSKAR solen....
Kram på er.

Kommentarer

Ha ha ha jag har aldrig sett en sån uttrycksfull vovve!
Doktor Glas sa…
snyggt jobbat, Lotta. jag hatar också kläder och älskar solfläckar! voff från Laika
kicki sa…
Ja Uuunderbara frallor dom kallas ju också för hundvärldens Clowner,massor med humor i dessa små gullungar.....och puss på dig Laikagull..
Yvonne sa…
Är väl inte underligt med de där stropparna runt benen, om du gör allt för att bli fri. Jobba på Lotta. Sen vilar du Dig i form igen. Kramar!♥
Petrus sa…
Attans bruden!!
Men om inte din klantiga morsa hade satt remmarna runt dina bakben, så hade du kanske kunnat åla dej ur din knasiga kreation!
Men ge inte upp! för fy för dessa löjliga kläder!! ;(
Kram! /Petrus♥

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå