Ännu en dag......

Sitter i soffan med min älskade och försöker hänga med i Hockey matchen som är riktigt händelserik...."tratten" ligger på golvet under mina fötter,och har börjat löpa så hon är faktiskt lite loj......."kommandoran" ligger bredvid oss i soffan och fiser, för att hon är så snål så hon svalde ett helt korvbröd tidigare idag ,och i eftermiddag några hela frolicar......meningen var att vi skulle sitta hos våra kära, goda vänner och se denna match,men nu sitter vi här och håller om varann och stryker på varann och tittar undrande på varann emellanåt för att se vad den andra tänker........återigen har det varit en sån där stund då marken rämnade under mig....och det slutade med att vi båda är så ledsna så ledsna.........men jag antar att det är väl så här det är att försöka hela.......men kärleken finns och den läker....
Kram

Kommentarer

Det är det viktigaste. Att du känner det.
Doktor Glas sa…
Du ær verkligen stark som kæmpar, førtyck bara aldrig dom dør kænslorna som ibland ær lite før jobbiga. Det ær så viktigt att få utlopp før dom!! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå