Lilla Kommandoran

Alltså nu har det gått 41 dagar och det ser ut som att hennes mage börjar svälla!!!!!! :-)Min lilla prinsessa.....det blev inget ultraljud ...men istället ska man visst ta en "plåt" på henne runt 50:onde dygnet för att se hur många valpar det eventuellt kan vara.......Vet ni hur glad jag skulle bli om det är så?!
Annars så känns det faktiskt bättre.....och TACK alla ni som har "burit" mig genom mina mörkaste stunder.......Vi har pratat mycket idag och T har varit helt underbar emot mig....han tar emot mig då jag rasar emellanåt, och han vill inget hellre än att allt ska bli bra.....och det vill jag också......Och jag tror på oss...
Med kärlek //Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
..är orolig.. John blund vill inte komma till mig.. hoppas det blir bra mellan er två.kramar från mig..älskar er båda..
kicki sa…
fina fina mamma
nu är det morron och jag har sovit gott i natt......äntligen!!!!
Älskar dig
Jag hoppas så att hon har något där inne, men det tror jag. Och jag hoppas så att du tar hand om dig. Ut med allt bara; var arg tills du inte har någon ilska kvar, var ledsen tills du varit ledsen färdigt.
kicki sa…
Tack Emma du är en så gullig sötis.
Doktor Glas sa…
jag hoppas hoppas hoppas också att det är små frallisar där inne!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå