Tidiga morronreflektioner.....

I GÅR KOM DOM HÄR GULLUNGARNA ,JA HELA GULLIGA FAMILJEN KOM JU SÅ KLART.....MEN DÅ DOM ANDRA FOR HEM SÅ STANNADE ISAK HOS "MIMMI"& TOBBE
Han ska förgylla hela våran helg.......kan nog vara bra för mig att "kliva ur" mig själv lite, och lyssna hänfört till en treochetthalvtårings funderingar....vi badade bastu då dom andra hade åkt....Isak & Tobbe fixade igång den.....där mös vi tills huden vart alldeles röd och varm, och Isak suckade förnöjsamt, och skyndade ner på golvet en stund då vi slängde vatten så det fräste på dom heta stenarna.........Och Isak han surrade på och emellan åt såg jag och mitt hjärta på varandra och log och nickade åt den lille mannens klokskap......nu är det tidig morgon och som vanligt ligger jag vaken..(fattar inte) jag borde sova........ och kärlekarna ligger tätt intill varandra och sover så gott efter en härlig bastu kväll...och Te & korvmacka och saga,och surr,och MC tidningstitt......
God morgon alla fina som kikar in här....

Kommentarer

Anonym sa…
Vilket fint blogginlägg så här på morgonen, man blir varm inombords när man tittar på bilderna.

Ursäkta om jag är för burdus ibland men jag har lätt för att vara det, jag vill så mycket.
Blir så upprörd över att människor mår dåligt och är olyckliga i min omgivning. Vill bara väl och det vet du!
Ha en skön lördag och försök njuta här och nu/kram Maggan
kicki sa…
Älskade gullevännen jag tycker inte att du uttrycker dig burdust ....däremot så uppskattar jag din ärlighet.....du är en underbar människa....
Kram
Lena sa…
05.17 är väldigt tidigt.. ;) då sov jag med 3 vovvar tätt tätt intill♥
Önskar er en underbar helg! med mys, godis & god mat & sol!! :)♥
Kram!♥ /Lena
kicki sa…
Tack Lena♥
Visst vet du att du verkligen har varit saknad här♥
Doktor Glas sa…
trevli helg, fina kicki!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå