Årets första dopp….

_DSC0006-2 _DSC0009-3 _DSC0010-1

Överlycklig är en underdrift om jag beskriver hennes sinnestillstånd då hon hittade ett dike som var vattenfyllt upp till hennes mage……hon hoppar jämfota och skuttar runt……bara tur att hon inte la sig ner också…….ha ha ha

Själv går jag omkring och “gnisslar” så där karaktäristiskt som man gör i ett par skinnbyxor….

Måste ju “gåindom” så dom är behagliga då jag ska åka HD……för nu ska det bli på det viset…..är bara väldans brydd i frisyren……men jag antar att jag kommer se ut som Einstein (rufsigt på ett hemskt bångstyrigt sätt)

Eller som en dränkt katt (Platt på ett väldigt oattraktivt sätt)

Antar att det här är vad man kallar världsliga bekymmer…..men nog så stora för mig…..måste klura ut nåt bra……tacksam för alla tips…..

Kommentarer

Anonym sa…
Hello uppe i norr!

Vad vacker Julia är,men charmen får då Lotta stå för!
Härligt att du funnit brallor att åka i, de måste gumpas in! ha det gott!
Ha ha ha antar att Julia luktade gott sen *s*

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå