OK......

Mitt namn är alltså Lotta....men jag kallas oftast för Kommandoran, på grund av den enkla anledningen att jag är ganska bossig....och på den här bilden sitter jag i husses famn och hänger vid matbordet....och själv så tycker jag att bilden säger typ ....ALLT.....jag ÄGER!!!!!
Jag gillar mat.... speciellt människomat,men eftersom att jag är ganska glupsk, så sväljer jag det mesta helt ,vilket ger mig gaser i magen,vilket i sin tur gör att jag fiser en del ibland......men tro nu för all del inte att jag ALLTID fiser........nä jag väljer med omsorg vilka som ska få del av mitt innersta........SÅ NI MOBBARE.......VAR GLADA ATT NI FÅR ÄRAN.....
Puss&Kram Lotta/Kommandoran/The Boss

Kommentarer

Anonym sa…
Tack söta Kommandoran att jag får äran!! Men som du vet så äger jag också, kanske därför vi inte funkar så bra tillsammans..Vi äger ut varandra! Eller gasar ut...
Nej men puss på dig Lotta,,,du kan va för söt ibland!/Maggan
kicki sa…
Tack Maggan.....jag vet att jag är sötast....<3
Lena sa…
Lotta! du är Norrlands gulligaste Fralla! så de så! :)))
De har gått så långt att jag sällan känner när våra pruppar, men tydligen känner andra! som pustar & kväljer fniss.. & jag säger, -nej jag känner inget?! & gör verkligen inte det! fniss.. men känner jag någon gång de? ja då tycker jag bara de doftar *kärlek* ;)
Kram på er♥!/Lena
Doktor Glas sa…
hej kicki, kanske skulle ställt denna fråga i din tatueringsblogg men har du erfarenhet av att bleka bort tatueringar? funkar det? jag har en på handleden som jag vill få bort nämligen.
kicki sa…
Hej söta Doktorn.....tyvärr så har jag ingen erfarenhet av att bleka bort tatueringar....men jag vet att det görs med hjälp av laser,det är visst väldans smärtsamt och dyrt dock....
Men kanske en coverup...
Kram
Doktor Glas sa…
okej, tack för svaret :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå