Nybadad Kommandora……

_DSC0012

I dag har Josef & Sara & Frida & jag blivit bjudna på gomiddag av hjärtat…..och det VAR gott…..

Josef tog sig en dusch efter maten & då fick lilla Lotta halka med in för en upptvagning….så nu luktar hon som en nyutslagen ros…… gullan……

Och mera HD åkning har det blivit idag……ja alltså rumpan måste tydligen vänjas…..så att jag ska palla med dom 300 milen i början av Juni…….hmmm!!???

Hur det nu ska gå till….får väl skaffa nån slags silikonkudde elr nåt….om det finns såna…..

För efter resan i dag som i övrigt var jättehärlig……så känns det som att ryggraden är totalt komprimerad & rumpan är blå…….ha ha ha ……..Så nu ska jag strax gå upp och lägga mig …och i natt blir det garanterat på mage…..hörni raringar sov gott….

Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Ja det är ett elände när man ska åka långt...rumpan blir jhu helt bortdomnad...men det finns en slags kudde som man blåser upp...det är som små luftbubblor i den och den är jätteskön för rumpisen...den heter Airhawk och finns i olika storlekar. Den är suuper. Be Tobbe kolla upp det.
kraaam Ingela
Barbro sa…
..Bra att du får råd..jag är helt novis..vad gäller långa motorcykelfärder.... jag påminner mig bara till en vanlig cykelfärd på 6 mil i min ungdom då jag och en tjejkompis trampade till Rantajärvi...OO! vad jag hade ont i rumpan..men det var då det!!Jag ser att Ingela ger er ett gott råd , som är värd att kollas!1

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå