Helgen som var....

Väl framme i Boden så åker ju kameran fram......men va f..n slut batteri!!??
Så det blev inga nya bilder därifån inte.....Men dagen var solig & blåsig & vi var & tittade på deras nyköpta hus....dom kommer att få det jättemysigt där,bilder kommer sen ;-( (så klantigt av mig)Vi åt en jättegod middag tillsammans & bestämde att vi ska låna den lille mannen Isak en helg...MYS!!
En del HD åkning har det också blivit.....och jag måste ärligt säga att jag verkligen har funderat på hur jag ska kunna klara av att sitta därbak & blåhålla i mig i typ 300 mil som vi har tänkt avverka på en av våra turer i sommar......OMG...& GUPPEN SKA VI INTE TALA OM....kändes som att ryggraden hade komprimerats minst en dec,då jag klev av efter våran tur på ca:7 mil i går......MEEEN så satte han dit TopBoxen & jag fick ett ryggstöd & plötsligt satt jag som i en fotölj & bara susade med & kunde slappna av på ett helt annat sätt & det gjorde HELA skillnaden.....Phuh!!!!
Vilken tuuur!!!!Det blev en njutning istället för en skräckblandad förtjusningsupplevelse....

I går Premiär grillade vi....& det var INTE DÅLIGT...
Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Tur att du fick en fåtölj att sitta på så du orkar åka med på en långtur. Maten såg helt fantastisk ut.Vi hörs och syns/kram Maggan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå