Kommandoran

Kommandoran ligger och njuter i "prinsessfotöljen" när hon hör det karaktäristiska prasslet.......som får henne att ta ett jätteskutt upp i soffan.....
Julia har farit iväg till gulliga Jickan....som är hennes "stödfamilj".....det känns jätteskönt...faktiskt,jag är så glad......över hjälpen,för nog känns det jobbigt emellanåt ....hon har så hög energi.......så mycket högre än vad min är.......även om den har börjat öka....I går föll det tunga snödroppar från himlen,men vi trotsade vädret och gick ut på en lång prom.....och bara välkomnade snödropparna som blötte ner mig in på bara huden.....och då jag frös så ökade jag takten......det var riktigt befriande skönt....i dag har vädergudarna varit hyggligare.....

Tillbaka till Lotta ....hon som kan konsten att charma sin husse & inte bara honom ........nej dom flesta......hon tycker det är great att få rå om oss för sig själv.......lilla kommandoran....

Annars är det rätt ok,förutom denna trötthet......jag MÅSTE powernappa varje dag.....och då menar jag inte fem minuter......

Var på möte i går och tankade kärlek och sinnesro...
Kramar till dig

Kommentarer

Barbro sa…
Fina bilder...skönt med lite semester från energiska söta Julia.
Trevlig helg till er.
Gumman, jag förstår att du är trött. Det är en försvarsmekanism; man bearbetar väldigt mycket när man sover.
kicki sa…
Trevlig helg till er också mamma....
Emma:Ja jag har nog massor att ta igen....och det känns skönt att KUNNA sova...
Kramar
Doktor Glas sa…
åh, det där med att powernappa varje dag, känner jag igen. jag sover oftast 1-2 timmar på eftermiddagen och ändå är jag trött på kvällen. kanske lite vårtrötthet??

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå