Ramla på pannan……

_DSC0005-1

Och nu är jag så här snygg………Så jä…a dråpligt….vi var på promenad i går …och kärleken busade med Julia och jag tittar & skrattar & går & så hamnar jag på en kant  & förlorar all kraft då jag trampar snett….och väldigt odramatiskt liksom segnar jag ner & hinner tänka: nu måste jag ta emot mig med händerna här……åh nej där fick sig knäna en smäll & förmodligen foten en stukning & nu kommer  den grusiga asfalten VÄLDIGT NÄRA mitt huvud & nu kommer pannan att  avslutningsvis ta emot mitt blomkål till skalle……….och ja……. så blev det …..ha ha ha ha och allt gick ,som det kändes …..väldigt långsamt…..måste ha sett helt vansinnigt ut…..och jag som hade tänkt ta en cykeltur med Jullan idag…….kanske dags att skaffa sig skyddsutrustning……

Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Du kanske bör skaffa dig en hjälm...du vet en sån som R har på hemmet..allltid bra att skydda knoppen. ...hahahaa!!
Nu skämtade jag.
hur känns det idag,är det mycket ont??..Jag blåser på såret NU!! känner du ???
Lena sa…
Fniss fniss.. ;)
Ser inte så vackert ut faktiskt fniss..
Fast lite synd om dej tycker jag förståss! mitt i skrattet när jag läste ;)
Kram kram! /Lena
kicki sa…
Ha ha ha jaa....det måste ha sett galet ut....men jag mår bara fint...
Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå