En härlig dag i Storforsen....













Kommentarer

!ngela Bj sa…
Jätte fina bilder! Tack för idag <3
Barbro sa…
Ser att ni haft en fin dag roligt!!!..själv har jag stått med mina Alpnaeringsprodukter på Öjeby påskmarknad..helt underbart väder och ganska mycke folk..
Anonym sa…
Vilken toppendag ni ser ut att ha haft,,,men ormen såg för läskig ut!
Ha det bäst/kram Maggan...
Unknown sa…
Härliga bilder. Kul att se. Tobbe med korvsnärten, och du fuktig i nacken...ja, så är ju livet. Kramar och hoppas ni hade en toppendag, forutom ormen då forstås. jag har en GRON orm som slingrar sej i mina buskar då och då, så jag klipper aldrig buskarna själv, utan lejer bort det till mer vågade personer.
Mia-Marie sa…
Kul att se Salle (Jörgen) på bild =) och ni ser då ut att ha det gott där i solen...//Mia-Marie
Doktor Glas sa…
var inte ormen läskig?

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå