Dagen i dag då…….

_DSC0004-6   _DSC0009-5

_DSC0015-2

Huvudvärken gjorde sig påmind direkt då jag vaknade,så dagen började med en treo comp & kaffe…..mera vila….& nu är jag less,så jag har ringt min Läkare och han har ordnat en remiss för vidare kontroller….samt en ny medicin som jag ska prova så nu håller vi tummarna…….

Maten blev heeelt underbar & jag har inte behövt lyfta ett finger ……..lovely, han  börjar likna en mästerkock…min hjärtevän..

Bästa Tomas & Maggan har varit förbi med en vacker bukett Tulpaner & en påsk höna!!Tack mina fina vänner …..

Och så Jullan då….som var så duktig på årets första cykeltur…….& nu ska jag gå och bada Lilla LottaPotta……..

Kramar till er som kikar in…….

Kommentarer

Så skönt att du blir omhändertagen. Det förtjänar du verkligen.
Lena sa…
GLAD PÅSK på er!!!!♥
Kram från Lena med flock!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå