Middagar & Motorcykel.......

Påsk helgen har varit bra ,vi har haft hem Josef & Sara på middag som mitt älskade hjärta hade tillagat.....en fläskfile´gryta...mmmmm!!!!

Mycket mat och mycket motorcykel.....har det varit,varvat med sköna promenader och allmänt ansvarslöst drällande hos vänner......



Igår var vi till Ulf&Alice.....dom är så fina,mina arbetsgivare.....dom bjöd på gofika & en extratröja, eftersom att jag fortfarande håller på att lära mig hur man ska klä sig då man åker hoj.....

Sen fick vi rå om & göda lillgumman.....med en traditionell Påskmiddag......fina,fina Frida...;-)

Och nu ska vi iväg till Storforsen med en hoper andra bikers för grillning och allmänt mys....
Hoppas på en riktigt fin dag till er & till mig.....
KRAM

Kommentarer

Ingrid sa…
Vilka fina foton, som vanligt iofs men iaf. Längesen jag sett Josef, myssonen din och Frida blir ju då mysdottern din. Tobias borde ju ha fotot på sig och den leende Lotta som profilbild. Hon är verkligen kär och det är ju ömsesidigt förstås.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå