En sån vacker dag......

Julia & jag har varit på en powerwalk i det härliga vädret ,och i mitt öra har jag haft med mig en gammal vän......vi pratar allvar, och vi svamlar och jag skrattar.......jag har faktiskt börjat skratta igen...livet är... och jag vill leva det....jag har inte tid att inte leva det......en dag i taget,och tänka:det viktigaste först.......att leva och låta leva......att släppa ner armarna och inte försöka påverka och styra saker.......utan att låta det som ska ske få ske .......för hur det än är ,så blir det som det är tänkt.
Och jo Lotta har också fått en promenad...men jag tar dom var för sig......annars tappar jag kontrollen och det är inte bra.......
Blev det lite kryptiskt det här?.....Jajja men det är iallafall mina tankar i dag.....
Önskar dig som är in här en underbar dag//Kram

Kommentarer

Sussie sa…
Bra min kära vän! Det glädjer mig att höra att du ler och försöker njuta av livet igen. Det är svårt att släppa på kontrollen men jag tror att du klarar det...
1000 kramar
Doktor Glas sa…
sötaste Lottablicken!! :)

och vad blir din nästa tatuering då? blev nyfiken nu ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå