Lotta lilltjocka Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar - april 07, 2012 Men jag tror att hon svamlar…..JAG som en säl, menar hon att jag har problem med vikten eller???? Känner mig aningen förolämpad faktiskt……. Jag menar ……..Look at me…….i am awesome :) Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Barbro sa… Lill gumman!!!sååå söt!...Glad Påsk till er tvåbenta och fyrbenta..Kraaam!! kicki sa… Kram till er med :) Anonym sa… Ha ha ha..Hon kan va söt lill kommandoranKram//Maggan kicki sa… Alltid Tindy sa… Precis, helt underbart söt..som en liten kut :)) (sälunge:)) kramkram fina! Bara vara jag sa… En bedårande söting på bild ☺ Kram ♥♥♥ kicki sa… Lotta säger: tack raringar ♥♥♥ Doktor Glas sa… det va den sötaste säl-pose jag sett!!! :D Lotta du är fantastisk på alla sätt och vis :)är det några småfrallisar i maggen? har ni varit på ultraljud än? kramar
Kommentarer
Kram//Maggan
Kram ♥♥♥
är det några småfrallisar i maggen? har ni varit på ultraljud än?
kramar