Ha ha ha.. ja vilken "handler" han kommer bli!! :))) hjälp så söööööt!!♥ eller söta hela bunten föresten! ;)♥♥♥ Gamle Ole, minnen... min mormor hade alltid ett "skrin" i källaren, plastpåse på plastpåse & så i skrinet, där låg dom där "doftostarna" typ denna, & än värre, morfar gillade inte doften, därför fick dom bo där ner ;) Men jag lärde mej älska dessa härligheter i tidig ålder, kanske vid 5 år? sådär♥ genom älskade mormor♥ så när jag kom till dem & det var vår/sommar/höst, gick hon raskt ner i källaren, hämtade skrinet, några brödbitar, en Pomac & så satte vi oss ute på trappen & smaskade & pratade om livet... Oj... nu trillar visst en tår... Minnen... Kram & fin fortsättning efter påsken! :)) /Lena
Lena du är då så himla söööt ♥ Så synd att jag hunnit hiva Osten hade ju kunnat knosa in den i datorn & klicka iväg den till Dalarna ♥ och vilket mysigt minne med din älskade mormor. Kramar om & torkar lilla tåren ♥
Kommentarer
Gamle Ole, minnen... min mormor hade alltid ett "skrin" i källaren, plastpåse på plastpåse & så i skrinet, där låg dom där "doftostarna" typ denna, & än värre, morfar gillade inte doften, därför fick dom bo där ner ;)
Men jag lärde mej älska dessa härligheter i tidig ålder, kanske vid 5 år? sådär♥ genom älskade mormor♥ så när jag kom till dem & det var vår/sommar/höst, gick hon raskt ner i källaren, hämtade skrinet, några brödbitar, en Pomac & så satte vi oss ute på trappen & smaskade & pratade om livet...
Oj... nu trillar visst en tår...
Minnen...
Kram & fin fortsättning efter påsken! :)) /Lena
Så synd att jag hunnit hiva Osten hade ju kunnat knosa in den i datorn & klicka iväg den till Dalarna ♥ och vilket mysigt minne med din älskade mormor.
Kramar om & torkar lilla tåren ♥