Alla hjärtans helgen



Här håller min älskade Frida på att tatuera sin pojkvän....................och eftersom att jag är utan kamera så får den här bilden illustrera min helg.

På alla hjärtans dag var vi till mamma & pappa och åt smörgåstårta och vanlig tårta.........mina små älsklingar kom också dit ............Sandra & Isak...............alltså vaaaaad dom e fina............

Sen har jag varit hos en av mina äldsta och bästa vänner............hon var ensam i helgen så jag packade min lilla väska ,tog med mig mina favoritpenslar och ett staffli..................vi har ätit gott,badat bastu,druckit te och sett på film...........haft det jätte trevligt...........surrat och skrattat.

Så idag skjutsade hon hem mig..............penslarna var torra och staffliet som ett oskrivet blad........................inte hade vi tid att måla!!!!!!!!!!!!!!!!!

Däremot så fick jag tatuera henne på vristen................och nu planerar hon för nästa och nästa och nästa och ....................................jah..........................ni fattar hon är av samma sort som jag , alltså allt eller inget.

Balans vaddå.

Alltså............................................. helgen har varit trevlig....................och för första gången på lääänge har vi varit på en promenad ,mina fyrfota vänner och jag.

Kram / Kicki

Kommentarer

Fru Malin sa…
Du har ju haft en såndär oförskämt härlig helg :-) Nu blev ju jag sugen på bastu... måste nog vrida på och köra i gång den stora söndags skrubben hi hi

kram kram från Malin
Barbro sa…
Det är så roligt att du och Camilla har behållit er vänskap sedan barnsben. Tack för kommentaren. Du ser att mamma börjar bli virrig eller att virrigheten sitter i även om jag inte alls skulle behöva stressa.... men jag är den jag är.Allt ska gå fort!!!!
Anonym sa…
Hallå Kikki & Lotta!!
Här kommer en award till er båda! för att jag bara ääääälskar eran blogg!!!
Kika in till oss sedan!
Kram Lena, Märta & Petrus

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå