Det värsta över...............



Molly hos mormor & morfar..............så jag bara slappar .Leo sover där uppe........................och nu slipper jag ju hålla reda på alla husdjur så jag passar på att softa, det är nog bland det bästa jag vet.

Och äntligen har matte gjort den där jobbiga undersökningen, så nu kan hon också slappna av...........men attans vad hon har fått mycket luft insprutad i tarmen..............................grejen är att den måste ju komma ut igen......................nå ja undersökningen gick då bra ...................lite påverkad var hon dock............ sömnig och lite ragglig....................................men nu återstår bara att få upp blodvärdet.............sen ska hon vara "fit for fight"........................jag längtar efter min "pigga" matte............men nu är hon nog på gång.

Kram Lotta

Kommentarer

Unknown sa…
låter bra att du e på bättrings vägen!!!tänker på dig sköt om dig!
Fru Malin sa…
Underbart :) Hälsa matte att hon kan släppa på luften i magen under täcket sen .... hi hi... det brukar vara poppis..... not!!
Kram Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå