Tattoo

Kolla............................. fina va................
Kram /Kicki






Kommentarer

Barbro sa…
Du har verkligen gjort fina tatueringar. Jag förstår att du tycker det är roligt när resultatet blir så lyckat. Du börjar jobba nu ....glöm inte bort att du INTE är en robbot och ska hinna med mycket och lite till. Kanske vore bra att stanna upp ibland ....pausa och andas. Mamma är rädd om dig som du säkert vet. Många kramar /Barbro
kicki sa…
Tack lilla mamma jag vet.........jag ska ta det lugnt.
Puss & kram
Super snygga! Kram å ta det lugnt nu när du börjar jobba igen.
Anonym sa…
Skönt att läsa din mors kommentar och skönt att se att du lyssnar! Skitfin tatuering, du är full av talang. Men utan ork har du ingen användning av talangen... far nu inte i väg i glädjen över den nyfunna orken, sa din tjatiga väninna.

Kramen
Fru Malin sa…
Carina du är verkligen en allkonstnär !! Du är sååå Otroligt duktig på så många olika saker..

Du skulle kunna driva en egen konst skola.
Jag både avundas och inspireras av dig...
Kramar från Malin.
Fru Malin sa…
Ja han är från Piteå.. känner ni varann..??
Fru Malin sa…
Jaa !! Vad lustigt ha ha ..
Världen är allt bra liten hi hi..

I bland är jag sugen att komma o hälsa på dig o Barbro...
skulle jag vara välkommem..
Fru Malin sa…
Ok,vad kul:-) men du vet jag måste ju fråga.. I bland kan det ju vara jobbigt om någon får för sig att dyka upp hi hi..
I morgon ska jag o köpa målar duk i luleå- ska prova måla lite blommor.. Jo jag kanske slår en plingeling i helgen..
kram så länge

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå