Äntligen är min längtan över



Ääääntligen.............idag damp ett brev ner i brevlådan................och där står det att min kamera (som Lotta har demolerat) var bortom all räddning........men som tur är, så är jag ju gift med en riktig klippa till karl ..................så när han köpte den till mig ,så tecknade han en försäkring som täckte ALLT...........så nu sitter jag och väntar på att batteriet ska bli laddat....................så jag får inviga den ,och självklart blev det ju en dyrare exklusivare modell................................så håll nu tummarna för att jag ska klara av att använda den också.............................så att ni som kikar in hos mig kan få se lite nya bilder på underverket LOTTA with friends....................................och kanske en och annan tatuering också................ gjorde en i går kväll som blev jättefin......................ska fotografera den när han som bär den kommer förbi nästa gång...............................det är förresten en sån kamera som du har Frida

Puss & kram

Kommentarer

Anonym sa…
undeeerbart med ny kamera!!! ser farm emot mera blder. vill ta och boka in mig os dig snart så vi får fylla på mig lite:) kram jennie
Barbro sa…
Vad roligt Kicki,nu får vi se nya fina bilder. Tur att du har en ordningsam man , som har framförhållning... och tänker vad som KAN hända.
Fru Malin sa…
Grattis till kameran, måste säga att det var ett super drag av din make...ska tänka på det nästa gång man köper något dyrare...

PS. Håll i hatten för i morgon blir det -27 grader!!!... så nu fryser vi ihjäl.... Ds.

Kram Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå