Känner mig generös i dag..........



Sitter här vid "gammeldatorn"och försöker hitta nån bild som kan relatera till texten jag vill skriva.

Men först kan jag ju berätta att Lotta har gjort det IGEN!!!!!!!!

OOOOPS..........rusa iväg på grannens gård och plumsa i deras "orörda" djupsnö...................................................................... och lägga en kaabel...............sen vidare till alla deras intressanta platser på gården ............................allt medans matte står hemma på bron i tofflor och morgonrock.

Jah timingen är ju alltid illa vald .............................jag blir gaaaalen (måste gå dit med en bajspåse och be om ursäkt) ja dessa husdjur dom kan verkligen få en att känna sig riktigt korkad ha ha ha .

SOLEN SKINER och det ser ut att bli en fantastisk dag.............................och min älskling har farit med en kompis till badhuset....................................................... han har två barn ,så Tobbe har lånat Isak ,och badar förhopningsvis i varmvatten bassängen just nu....................hur mysigt låter inte det????

Nej nu måste jag ut i det vackra vädret..........................med Lotta i koppel!!!!!!!!

Molly får springa fritt och äta så mycket bajs hon vill........................känner mig generös i dag ha ha .

Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
såg att du var intresserad av Basico. Det är nog inte fel att prova. Den har kommit ut i tablettform nu, vilket jag tycker är bra.
Vad skönt för lilla Isak att få besöka badhuset. Hälsa Tobbe att han är en underbar "morfar"
Frida sa…
haha, va, jag kan inte tänka mig tobbe på badhuset med isak. men okej. söta mamma, jag saknar dig! känns typ aldrig som att vi pratar nåt mer :( hoppas du är ärlig mot mig om hur du mår. älskar dig!!
Hej, du sa att kameran inte fungerar, men jag tar nästan alla mina bloggkort med mobilen, det funkar helt ok! Visst har du också en kamera på din mobil... Ok inne korten blir inte lika bra men ute funkar det bra.

Sköt om dig nu ordentligt och lyssna på din kropp, allting har sin tid.

Massor med kramar// Carro.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå