Jag har klurat ut det hah.............

Jag Lotta måste ju vara ett geni..................joo då nu på morron när vi var på våran prommis, så gick jag och funderade...................all denna snö....................................och den liksom bara växer.....................................vart kommer den i från????????
Joo det ska jag tala om för er allihopa.................................att jag har kommit på det..........................................det är uppifrån...........................ja jamensan.....................matte som ju är snabb när det gäller, har lyckats fånga det på bild.........................................här kan ni se hur jag står och grubblar........................................för att sen komma på det....................................och då ,DÅ tar jag sikte ,ett rjält skutt ,och jag lyckades fånga minst två av dom.
Energisk som jag är, så skulle jag nog kunna fixa det här med snön...........................................................................om inte om hade funnits........................matte sa att nu måste vi gå in...............................men att JAG KOM PÅ DET................jag känner mig sååååå nöjd över min intelligens................nej jag ska ta mig en powernap.......................så att jag orkar ta itu med dom andra stora frågorna......................................för det är nog mitt kall.
Puss & Kram / Lotta






Kommentarer

Anonym sa…
Ja hejsan!
Vilken underbar blogg du har.
Jag hittade din av en slump, har länge tänkt skaffa en egen blogg.
Men som du vet tänker jag alldeles för mycket!
Sköt nu om dej, och de dina!
Hoppas vi träffas snart.
Ha det bäst hälsa familjen, inkl. djuren kramar från oss på Negerdänget!!
kicki sa…
Men så glad jag blir att du kikar in,du är hjärtligt välkommen...............jag och gubben kommer förbi nån kväll.............
Kram Kicki
Fru Malin sa…
Hörru Lotta- du är en riktig skönhög !!
Sen vill jag bara säga att du och din syster har inspirerat mig - ordentligt !! För i dag har jag köpt ojle färg penslar palett och målarduk :-) få verkligen se vad detta kan bli... min egen syster är jätte duktig på att måla. jag har inte riktigt ärvt det... men kul blir det. Jag är jätte lycklig just nu .
Kram Malin
Frida sa…
söt-lotta :) jag ser fram emot att få hit molly, om hon kommer, om fredde säger ja. p&k

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå