14 grader i hallen…..

IMG_0922

No kidding!!

Men solen strålar & det är gnistrande vackert & jag älskar våran hall,eller utseendet på den……men den är ett fuskbygge utan dess like._DSC0044-1

_DSC0020-1

Det formligen blåser där,den är en utbyggnad med tre fönster från golv till tak & jättesnygg enligt mig, men skillnaden i temperatur vintertid är enorm,meeen hey, det är väl utseendet som räknas …..eller??

Tur att resten av huset är ett rejält 30-tals bygge med högt i tak och öppenspis som man kan kura framför……………om Lotta vill gå ut……näh,

Kommentarer

Comsi comsa sa…
Det var en väldigt smakfull hall... Hallen är kanske skön att sitta i en het sommardag med lite fläkt ute, men nu vintertid låter det brrr:igt... :-)

Kram ♥
Vacker hall ☺ Jag tycker om äldre hus med högt i tak... Att ha öppen spis det är mysigt! Det skulle jag vilja ha om jag fick. Fredagskram!
kicki sa…
Ja det var kärlek direkt då jag klev i i huset för snart åtta år sen, jag kände direkt att här vill jag bo,det här gamla huset känns så vänligt & välkomnande ♥
& varmaste kramarna till er med Kaisa & Simona
Doktor Glas sa…
Haha, Laika vägrar gå ut. Hon börjar halta och hoppar på tre ben för hon fryser så om tassarna. Nej, hon föredrar kissrunda i trädgården just nu ;)

OCH snygg hall ;)
Den är så fin eran hall, hela huset är fint med en vacker själ :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå