Ko-o-o-ommandoran

_DSC0001

Jahapp & vem har vi häääär då om inte självaste Kommandoran I SOFFAN………. eye balling = kasta sina ögonbollar…… mot Jullan och luktande soptipp ur munnen & då menar jag inte som när man lättar på locket till lilla sophinken……..oh no, nu snackar vi Brevicksberget = Piteås soptipp & i dag har hon sin fina jacka på sig inomhus, iallafall tills vi har fått upp värmen med en rejäl brasa & Julia är PMS:ig & vi älskar dom gränslöst mycket, våra fina tjejer :)

_DSC0008

Och jag veeet , det ÄR uttjatat nu men jag måste ,i say no more…….

Annars så ska jag på Fotokurs idag japp & som jag har längtat efter det,det känns lite som att ha vunnit nånting väldigt fint.

Kram

Kommentarer

Det är mycket KALLT idag. Och du har några grader kallare än jag. Burr! Hoppas du får en bra dag på Fotokursen!

Kram, Kram!
Lingonberrie sa…
-37 grader? Du milde....
Här är minus 1..

Kramar och klä på dig vännen!
kicki sa…
Ja vi har det frostigt kan man säga,men nu kan INGENTING stoppa mig jag ska på fotokursen...
Kramar till er
Doktor Glas sa…
oh geeez! Kallt ute! brrr. Laika vägrar gå promenader.
Kul med fotokurs, ha det så skoj :)
Kramen

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå