Angående profilbild…

CIMG2933

Alltså profilbild?……,hur vill jag framstå?? Lite seriös med “kråksparkar” kring ögonen som visar att jag har dom där 40!nånting på nacken….CIMG3021

Eller med kärleken som jag ju faktiskt hör ihop med, på riktigt ……

_DSC0016-1

Eller med ett av barnbarnen……som den mormor som jag ju också är…….

CIMG3746-1

_DSC0035-1

Eller som den crazyperson som jag ju för det mesta är…IMG_0316 Eller som den otrooooligt sportiga frilufsaren……som sitter bak på en HD

IMG_0550

Eller den lite mystiska …..

_DSC0038

Eller bara som den galning jag för det mesta är……ja jag kan inte bestämma mig ,kanske jag behöver hjälp…..??

Tackar på förhand & önskar er en god natt raringar:)

Kommentarer

Comsi comsa sa…
Du är lika fin vilken profil du än väljer... :-)

Godnattkram!
Himla läcker presentation - ska bli spännande att se resten :o)

Ha det bäst i Pite... :o)

Kram
Måddan
kicki sa…
Tack Kaisa & Måddan välkommen till mitt blogghem :)
Glimten i ögat har du då i vart fall "ler" Alla bilderna är jättefina på dig!
Måndags Godmorgon kram!
Doktor Glas sa…
oj, alla är ju superfina, och väldigt DU. Men den första gillar jag lite extra ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå