Vackert….

_DSC0014

_DSC0020

_DSC0022

Jätte tidigt i morse vid 6 tiden då jag & Julia var på morgonpinkisen så var det så magiskt vackert, jag har försökt att fånga stämningen på bilderna men inget slår vekligheten ,träden såg ut som trassel av gnistrande silvertrådar med glimmande diamanter…

Och så har vi varit på äventyr av både det ena och det andra slaget.

Tack Roger & Ekaterina för jättegott födelsedagsfika och än en gång GRATTIS min gulliga storebror på din 50!!!! årsdag…………ja det är ofattbart, love u :)




Sen har det hänt mera goda saker …..men det tar vi en annan dag ,nu se “That seventies show” & sen sova…

Kram alla fina  :)

Kommentarer

Doktor Glas sa…
diamantträd va riktiga ordet, så himla himla vackert! Godnatt till er ;)
Vackert med vinter på bilder. Det ser nästan ut som vykortsbilder. Kram!
kicki sa…
Å ändå blir det aldrig lika vackert som moder Jord själv gör det :)
Kramar och ha en fin dag
Geddfish ♥ sa…
Svårt få till verkligheten med kameran, men där har du lyckats fint, det var underbara kort, fast - jag vill ju ha sommar!
God morgon kram ♥
Comsi comsa sa…
Wow - Vilka underbara frostiga foton.Mycket skickligt fotat... Smörgåstårtorna ser oanständigt goda ut... :-) Kram på dig!
Barbro sa…
Vackra vinterbilder!!
Mary sa…
Men åhh sådana fina vinterlandskap..vill bara vara där och dansa omkring i snön!! Kom precis på att jag inte gjort en enda snöängel eller snölykta i år... Nåja, nu är väl våren påantågande så det får bli nästa år då ;)

Hoppas din vecka börjar bra fina du!
Kram
optimist sa…
Grattis till din bror.
Enormt vackra bilder. Det är ibland så svårt att fånga det tjusiga, men du har lyckats bra.
Vintern har verkligen sin charm, det vackra, fina, vita, i en orörd natur.
Spännande med så många trevliga händelser.
Härligt att det kommer mera.
Kram till dig.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå