Lottan fundilerar……

CIMG3809

Jahapp ännu en dag till ända….& inatt får jag sova själv med husse  i sängen….sweet…..dessutom så har jag fått vara med moffa idag,& som jag har fått frossa i god mat eller vad sägs om kyckling,soltorkade tomater,ris mm…….yapp en portion före långpromenaden (i täckjacka) & en efter att vi kommit hem igen………..mmmmmjo moffa är bäst FAST han tvingar mig att ha kläder & det vill inte säga lite…..men nu ska jag zzzova med älsklingshusse (som matte skulle ha sagt)& guess what JAG SKA FISA PÅ HAN ha ha ha ha sweet dreams my friends//Lotta

Kommentarer

Mysig vovve du har :))

Varmaste kramen så är i kylan :)
Geddfish ♥ sa…
Ett första försök att hälsa på en god vän i sitt blogghem.
Idag är jag stark, när jag orkar.
Mysig vovve. Kram ♥♥♥
kicki sa…
Tackar,det behövs varma kramar ♥
Comsi comsa sa…
En riktig sötnos, men att fisa på husse det va inte snällt! :-) NattKram ♥
Doktor Glas sa…
haha, Lotta är ju bara för kul :)
kicki sa…
Japp hon är en stjärna ♥

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå