Så mycket kärlek…

_DSC0158

_DSC0166

Vi har varit hos dom här gullungarna & Isak åkte med oss hem,_DSC0169 efter att ha varit hos sin pappa i helgen & uppenbart är ju att han har saknat sina småbröder & dom har saknat honom, & fortfarande får jag nypa mej själv i armen för att fatta att min fina lilla Sandra har TRE!! helt fantastiska små pojkar som har flyttat rakt in i mitt hjärta samma dag dom kom ut till världen…….

_DSC0172

_DSC0173

_DSC0183

_DSC0188

En kärlek till ville vara med & leka :)

_DSC0196

_DSC0199

_DSC0203

_DSC0206

_DSC0213

_DSC0215

_DSC0216

_DSC0248

Så mycket kärlek….

Kommentarer

Geddfish ♥ sa…
Helt underbara foton, med MYCKET kärlek i!
♥ Kram ♥
Du har fina sötingar till barnbarn ☺ Många härliga bilder!

Kram! Kram!
Barbro sa…
Fin fina bilder..Lilla Melker ska vara hos oss i dag..titta in om du är ledig..
Doktor Glas sa…
dom är så fina alla!!
Lena sa…
Hi hi.. tredje kortet nerifrån var ju bara för härligt när en av tvillingarna rullar på mattan :)) & oj vad stor Isac har blivit! ser så vuxen ut lixom, växer i rasande fart!♥ & frissan på dom andra skönheterna är ju bara för härliga! hi hi.. ;) & vilka härliga äppelkinder dom har!♥
Kram på er hela kärlekshögen! :))
/Lena
Comsi comsa sa…
Underbara rackare, som jag skulle kunna äta upp.... :-) Kram ♥
kicki sa…
Jamen livets bästa efterrätt....& spektakulära frillor HAR dom ha ha ha.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå