Gnäll…gnäll….gnäll

IMG_0904

En snabb hej hälsning från en inte så fräsch tjej, huvudet värker IGEN!!……& jag är så ledsen för att det är så här, vi är på jobbet jag & Jullan & har precis varit ute på sista pinkrundan.

Nu vill jag bli frisk, jag fattar inte varför jag har ont så ofta ,jag är ju uppkollad av magnetröntgen & dom ser ingenting INGENTING.IMG_0912

Jag är så glad över den här tjejen, hon känner av mig & är en sån glädjekälla, är vid min sida hela tiden…….& mitt stora hjärta har nyss varit förbi här & kramat om……

Puss&Kram&SovSåGott

Kommentarer

Comsi comsa sa…
Krya på dig fort. Ställer in en Ipren och en Alvedon, ta dessa tillsammans.... Kram ♥
kicki sa…
Tack söta Kaisa,jag har TreoComp som jag varvar med alvedon & Pronaxen....men jag har fått remiss till vidare behandling,så jag väntar.....men eftersom att jag har haft en TIA (liten blödning)i hjärnan, så får jag inte ta migränmedicin, så jag får ge mig till tåls,kanske det fixar sig med behandling, jag hoppas ♥
Kram
Det är jobbigt med värk och en värk som inte försvinner eller är på livstid...Å man inte vet varför. Hoppas det visar sig snart vad det är som orsakar din värk...

Kram
Doktor Glas sa…
är det spänningshuvudvärk, kanske? krya på dig! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå