När det inte går fort nog....


Är hon inte hysteriskt karismatisk min högljudda kommandora :)
Julia hörs också en hel del,för just nu så skulle hon stanna hemma med husse så att Lotta fick en ensam promenad med mig,det är nämligen galet jobbigt att gå själv med dom båda,för om vi träffar en annan hund så ställer sig Lotta & gapar just så här & då måste ju Jullan stämma in & då bryter jag ihop & börjar asgarva..........och den andra hussen eller matten tittar på oss tre med stora ögon och munnen halvöppen & ser alldeles skräckslagen ut Och förmodligen tänker han/hon "händer det här på riktigt"??
Jamen ni fattar säkert :)

Kommentarer

Geddfish ♥ sa…
Här vare hundliv!
Och vilket vackert kort på dig och din man!!!
En sån lycka!
Stor kram ♥
Tindy sa…
TACK!! Jag har skrattat så jag nästan ramlade av soffan..Gudars vad härliga dom är och den där rösten hon får fram..Nää Jag skrattar så jag knappt kan skriva, Älskar!! :)) Stor kram du underbara människa:))
Lingonberrie sa…
:-D :-D :-D
Oh jisses vad jag skrattar....hahaha.
Vilka underbara underbara voffar du har..hihi.
Tack för skratten!!

kramar
Doktor Glas sa…
hahahaha herregud lottisen!!!! vilken liten utomjordingsröst du får till. hahahahahahha, sötaste!!
Lena sa…
Det är så gulligt så gulligt så gulligt så jag nästan döööör!! ;) :))) så totalt underbar du är Lotta lilla!!♥
Ge mej fler "Lotta berättar" filmer Tack!! :)))!!
Tror jag sett dessa 2 20 gånger nu! ha ha!!
Kram på er!♥ /Lena
kicki sa…
Tack Gerd ♥
Ja vi är båda så lycklig att vi hittade tillbaks ♥
ingenting är självklart.
Stora Kramen
kicki sa…
Too di Boo ♥
Så glag jag blir att kunna skänka ett gott skratt ♥
Kram
kicki sa…
Kaisa, Lingon ,Doktor Glas, & Lena
Kramar till er & det kommer mera ,jag lovar ♥

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå