Google+ Followers

tisdag 7 februari 2012

En gåta….

IMG_0954

Mot alla odds så dristade vi oss med att gå ut i kylan på en “långis” Jullan & jagIMG_0953

Vi passade på då det blev blida under dom soligaste timmarna mitt på dagen………då det bara var -23IMG_0938

Frost i skägget hade vi båda två & säkert en sån där charmig snordroppe i näshåret & tåriga ögon……..men alltså allvarligt VAD ÄR DET FÖR FEEEEL PÅ MIN RYGG???IMG_0948

Ena dagen har jag så ont så jag inte kan röra mig & nästa dag är det borta, jag fattar i-n-g-e-n-t-i-n-g!

Visst känner jag av det lite ,men det går inte att jämföra med den smärta jag hade i går & i förrgår………det sitter i svanken ,och det känns som att någonting som är alldeles för stort är intryckt mellan kotorna, det spänner & spränger & värker & då jag ska resa mig upp om jag har suttit en stund, så känns det som om allt ovanför svanken väger minst 200 kg alltså världens tryck på kotorna i svanken, jag har ringt min vårdcentral idag ,dom skulle skicka en tid för us.

Hörrni ha en fin kväll..

Kram

7 kommentarer:

Doktor Glas sa...

bra att du rör på dig, det hjälper säkert. hoppas vårdcentralen hittar orsaken. är ju alltid skönt att veta.

vilka underbara bilder!! Stor kramis

Kaisa ♥ sa...

Jag har diskbråck och då det känns så som du beskriver det....
Fina bilder...

Kram ♥

kicki sa...

Tack Stephanie,ja dom är frostiga & tagna med min Iphone ♥

kicki sa...

Tack Kaisa jag tror faktiskt också att det kan vara nåt sånt ......ska googla på det & se om jag känner igen mig ♥

Barbro sa...

Fina bilder!! men hoppas du får hjälp för ryggen. Godnattkramar , vi hörs..

Att vara någons fru sa...

Ja gå och kolla det! Kan vara leden i bäckenet som rubbar sig lite.

Sus sa...

vilken idyll du verkar bo i!

Och hoppas att din rygg blir bättre.