En gåta….

IMG_0954

Mot alla odds så dristade vi oss med att gå ut i kylan på en “långis” Jullan & jagIMG_0953

Vi passade på då det blev blida under dom soligaste timmarna mitt på dagen………då det bara var -23IMG_0938

Frost i skägget hade vi båda två & säkert en sån där charmig snordroppe i näshåret & tåriga ögon……..men alltså allvarligt VAD ÄR DET FÖR FEEEEL PÅ MIN RYGG???IMG_0948

Ena dagen har jag så ont så jag inte kan röra mig & nästa dag är det borta, jag fattar i-n-g-e-n-t-i-n-g!

Visst känner jag av det lite ,men det går inte att jämföra med den smärta jag hade i går & i förrgår………det sitter i svanken ,och det känns som att någonting som är alldeles för stort är intryckt mellan kotorna, det spänner & spränger & värker & då jag ska resa mig upp om jag har suttit en stund, så känns det som om allt ovanför svanken väger minst 200 kg alltså världens tryck på kotorna i svanken, jag har ringt min vårdcentral idag ,dom skulle skicka en tid för us.

Hörrni ha en fin kväll..

Kram

Kommentarer

Doktor Glas sa…
bra att du rör på dig, det hjälper säkert. hoppas vårdcentralen hittar orsaken. är ju alltid skönt att veta.

vilka underbara bilder!! Stor kramis
Comsi comsa sa…
Jag har diskbråck och då det känns så som du beskriver det....
Fina bilder...

Kram ♥
kicki sa…
Tack Stephanie,ja dom är frostiga & tagna med min Iphone ♥
kicki sa…
Tack Kaisa jag tror faktiskt också att det kan vara nåt sånt ......ska googla på det & se om jag känner igen mig ♥
Barbro sa…
Fina bilder!! men hoppas du får hjälp för ryggen. Godnattkramar , vi hörs..
Ja gå och kolla det! Kan vara leden i bäckenet som rubbar sig lite.
Sus sa…
vilken idyll du verkar bo i!

Och hoppas att din rygg blir bättre.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå