Balans i livets alla skeden



Matte har lagat middag..............och som vanligt är jag ju hjälpsam.

Men allvarligt (jag tror hon lider av en ätstörning)

Och nu snackar vi inte äta lite bajs då och då.

Nu har hon ätit sig så mätt IGEN...................så hon nästan inte får luft...............vad är det som felar............................fyrtiofem och fortfarande inte i balans.

Jag ser ju hur sömmarna på hennes tunika håller på och spricka.......................

Och hur ska det bli till jul........................ då lär hon väl ligga och frusta som en strandad val ha ha hah.

Men i och för sig då lär hon inte kunna springa ikapp mig om jag nu skulle få lust att ta mig en tur på egen hand.

För tänk er när behagen hamnar i otakt ha ha ha .............................................................................hon lär ju vobbla ner i diket............för så vitt jag vet så har hon inte skaffat sig nån sport bh ännu.

Men usch vad jag låter elak..............................jag är faktiskt jättesnäll och jag ÄÄÄÄÄLSKAR min matte över allt annat.

Men jag kan ju inte låta bli , att låta fantasin skena iväg lite.

Puss puss / Lotta

Kommentarer

Anonym sa…
Tjohej!!
Vobbla ner i diket?? förstog jag inte riktigt, men min mamma skrattade så tårarna sprutade!
Du förstår Lotta! busa och prata tok, de gör jag bara på lördagar!
Ska jag läsa upp alla veckodagar för dej?
Lördag,lördag,lördag,lördag,lördag,lördag och lördag.
Hajar du mitt liv...
Va bra vi har de du & jag Lotta! Vilken tur att våra mattar & hussar hittade just oss!! kram och sov gott, vovv på dej!
Märta Louise

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå